Panattoni otworzył pierwszą halę
GŁOGÓW. Panattoni, lider rynku nieruchomości powierzchni przemysłowych w Europie, ma już pierwszą halę w Głogowie. FM Logistic, który zajął halę to operator logistyczny obsługujący sprzedaż e-commerce dla wiodącej sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo, należącej do Grupy Fressnapf. FM Logistic działa na 3 kontynentach. Firma wynajęła 35 000 m kw. w ramach Panattoni Park Głogów, a w uroczystości otwarcia hali udział wzięli przedstawiciele Panattoni, FM Logistic, Fressnapf, a także władz miasta, na czele z prezydentem Głogowa, Rafaelem Rokaszewiczem.

Głogów to nowy magazyn i nowy region na mapie lokalizacji FM Logistic w Polsce. - Trafiliśmy tu szukając miejsca odpowiadającego potrzebom naszego klienta, dla którego bliskość granicy niemieckiej była kwestią kluczową. Tu idealnie w nasze potrzeby wpisała się inwestycja firmy Panattoni. Spotkaliśmy się też z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony władz miejskich, które są niezwykle pomocne i przychylne nowym przedsięwzięciom. Operacje logistyczne dla firmy Fressnapf prowadzimy w Głogowie już od czerwca br., przed nami kolejne wyzwania, zwiększenie ilości zamówień, wdrożenia z zakresie automatyzacji. Jesteśmy na to gotowi i cieszymy się, że możemy się rozwijać razem z naszymi klientami” – mówi Yannick Buisson, Western and Central Europe Managing Director, FM Logistic.
FM Logistic podpisało długoletni kontrakt na składowanie towarów oraz obsługę logistyczną kanału e-commerce B2C wiodącej sieci sklepów zoologicznych Grupy Fressnapf, w Polsce działającej pod międzynarodową nazwą Maxi Zoo. Firma zakłada intensywny rozwój i szacuje, że liczba zamówień zrealizowanych w Głogowie dla indywidualnych klientów sieci w Polsce i Niemczech osiągnie liczbę nawet 4 mln zamówień w 2023 roku. Inwestycja pozwoli rozwinąć segment sprzedaży online Grupy Fressnapf, która posiada 1800 sklepów w 11 krajach Europy.
Panattoni Park Głogów spełnia wymogi systemu certyfikacji BREEAM na poziomie Excellent, co oznacza nie tylko niższą emisję CO2 oraz mniejsze zużycie energii i wody, ale także większą troskę o wellbeing pracowników. Panattoni zadbało o analizę pomieszczeń biurowych pod kątem odpowiedniej akustyki, komfortu termicznego czy dostępu światła dziennego.