Reorganizacja Urzędu Gminy
POLKOWICE. W Urzędzie Gminy Polkowice zaczął obowiązywać nowy schemat organizacyjny. Zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Polkowic zostały zlikwidowane: stanowisko Dyrektora Gabinetu Burmistrza, oraz Wydział Komunikacji Społecznej i Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi. Główny ciężar zmian polega na przemodelowaniu koncepcji i jakości komunikacji Urzędu, jednostek i miejskich z mieszkańcami oraz usprawnieniu współpracy z trzecim organizacjami pozarządowymi.
- Obecna formuła pracy Wydziału Komunikacji Społecznej wyczerpała się. W tej chwili chodzi o budowanie nowej, efektywnej formy komunikacji gminy i jednostek miejskich z mieszkańcami w oparciu o nowe osoby, nową wizję. Dotychczasowa forma prac wydziału nie skupiała się na rzetelnej, obiektywnej komunikacji – informuje Roman Tomczak, rzecznik Urzędu Gminy Polkowice.
- Natomiast współpraca gminy z organizacjami pozarządowymi nie może polegać, jak dotychczas, na bezwiednym rozpisywaniu konkursów. Aktywny trzeci sektor stanowić ma wartość dodaną dla wszystkich mieszkańców i być istotnym elementem rozpoznawalnym Polkowic – dodaje.
Na miejsce likwidowanych wydziałów powstały: Wydział Komunikacji Medialnej oraz Wydział Promocji i Wspierania Inicjatyw Lokalnych. Dalszych, większych zmian, mających na celu jakościową poprawę funkcjonowania Urzędu można się jeszcze spodziewać.
Jak się dowiedzieliśmy część pracowników zlikwidowanych wydziałów w okresie wypowiedzeń z pracy biegnących od 1 lutego nie będzie musiała świadczyć pracę na dotychczas zajmowanych stanowiskach.