Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Zagłębie Biznes Klub rośnie w siłę

LUBIN. Blisko 90 przedsiębiorców pojawiło się na drugim śniadaniu biznesowym zorganizowanym w ramach Zagłębie Biznes Klubu. Spotkanie zaowocowało podpisaniem kolejnych 4 umów partnerskich, dzięki czemu w projekcie uczestniczy już 12 firm z całego regionu.

Zagłębie Biznes Klub rośnie w siłę

Frekwencja na drugim śniadaniu nie ustępowała tej z wrześniowej inauguracji. Podczas spotkania dotychczasowi klubowicze otrzymali pamiątkowe szaliki z logo Zagłębie Biznes Klubu oraz koszulki z autografami piłkarzy pierwszego zespołu KGHM Zagłębia.

Do grona partnerów we wtorkowy poranek dołączyły również cztery kolejne firmy. Umowę z klubem podpisały: Events Factory, Wirtech, Aris Opakowania oraz Float Lubin.

- Nowym członkom Zagłębia Biznes Klubu dziękujemy za zaufanie i życzymy wielu korzyści płynących z wzajemnej współpracy - mówi Mateusz Bartczak, koordynator projektu z ramienia Zagłębia Lubin.

Wspomniane firmy dołączyły tym samym do takich przedsiębiorstw jak Energo-Kontrol, Grupa Piast, Dom Ubezepieczeniowy, Menmark, RIVA, New Finance, Aparthotele.com oraz Piekielna Kura, które umowy podpisały w ostatnich tygodniach.

Zagłębie Biznes Klub liczy więc już 12 członków, a wiele wskazuje na to, że w najbliższych dniach mogą pojawić się kolejni.

We wtorkowym spotkaniu udział wziął m. in. trener Miedziowych Piotr Stokowiec, który zdradził kulisy pracy szkoleniowca drużyny grającej w Lotto Ekstraklasie.

Głos zabrał również dyrektor Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie Krzysztof Paluszek. Nakreślił uczestnikom wizję rozwoju szkolenia w Zagłębiu, w którym pomóc mają środki pozyskane właśnie przez klub biznesowy.

Zagłębie Biznes Klub to projekt, który Zagłębie Lubin wznowiło latem tego roku. Ma on za zadanie zrzeszać przedsiębiorców z Lubina i regionu, a docelowo również z całej Polski.
Firmy w zamian za wykupienie pakietów członkowskich mogą zyskać nie tylko reklamę, ale również nawiązać nowe korzyści biznesowe. A to już może przynieść wymierne korzyści finansowe, takie jak zwiększenie sprzedaży czy oszczędności w firmie.
Koordynatorem projektu Zagłębie Biznes Klub jest były zawodnik i kapitan Miedziowych – Mateusz Bartczak.

Powiązane wpisy