Polkowicki basket najbardziej medialnym klubem w Polsce. Indywidualna nagroda dla Gertchen!
POLKOWICE. Podczas uroczystej gali podsumowującej sezon 2020/2021 CCC Polkowice odebrało nagrodę dla najbardziej medialnego klubu Energa Basket Ligi Kobiet, a Klaudia Gertchen została wyróżniona za największy postęp.
Za największą indywidualną zwyciężczynię wicemistrzowskiego sezonu możemy uznać Klaudię Gertchen. Progres skrzydłowej został dostrzeżony przez przedstawicieli Polskiego Związku Koszykówki, którzy podczas uroczystości w warszawskim Centrum Olimpijskim przyznali jej nagrodę za największy postęp. Szczególną uwagę zwróciła bardzo dobra forma zawodniczki CCC Polkowice w fazie play-off.
- Ta nagroda jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Gdyby nie trenerzy i koleżanki z zespołu nie miałabym okazji do takiego rozwoju, za co im dziękuję – mówiła Klaudia Gertchen po otrzymaniu wyróżnienia. Zawodniczka nie mogła odebrać nagrody osobiście. W jej imieniu zrobił to Prezes Klubu Ryszard Koziołek.
Miniony sezon CCC Polkowice może zaliczyć do udanych nie tylko pod względem sportowym. Na polu mediów klub z serca Zagłębia Miedziowego wiódł prym. Polkowicki zespół (według raportu Press Service) wygenerował największy ekwiwalent reklamowy ze wszystkich zespołów Energa Basket Ligi Kobiet przy największej ilości publikacji prasowych.
Za tę nagrodę należy podziękować przede wszystkim dziennikarzom, którzy poświęcili naszej drużynie najwięcej miejsca. Mamy nadzieję, że w kolejnym sezonie zdołamy podtrzymać to zainteresowanie. W czasie pandemii z ograniczonym dostępem do uczestnictwa w wydarzeniach sportowych rola mediów była jeszcze bardziej cenna niż zwykle – podsumowała Anna Radomska, menedżerka klubu z Polkowic.
CCC Polkowice w sezonie 2020/2021 wygenerowało 17,6 mln złotych ekwiwalentu reklamowego przy 4,6 tys. publikacji.
Podczas gali uhonorowano także zespoły z mistrzowskiego podium poprzez przekazanie pucharów.