Poznaj 4 powody dla których powinieneś zainwestować w stojaki reklamowe
Nie jest tajemnicą, że naprawdę skuteczna reklama to ta, którą widzimy. Stąd zapewne nieprzemijająca popularność firmowych ulotek i katalogów, które mimo rozwoju marketingu internetowego, nadal przynoszą satysfakcjonujące efekty w promowaniu towarów oraz usług. Ten stosowany od dawna znany od dawna sposób na dotarcie do szerszego grona klientów firmy okazuje się niezmiennie korzystnym rozwiązaniem. Jak dystrybuować ulotki, czy katalogi? Tutaj najlepsze okazują się właśnie stojaki handlowe. Jednak to nie wszystko. Monidło - fotostand, ekspozytor handlowy, czy szyldy reklamowe - okazuje się, że możliwości jest coraz więcej. Jeśli Twoja firma potrzebuje skutecznej reklamy, a Ty wciąż się wahasz, czy zdecydować się na stojaki reklamowe, poznaj 4 podstawowe zalety takiej propozycji. Zapraszamy do lektury!
1. Różnorodność i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebuje Twój biznes
Stojak reklamowy niejedno ma imię... lub uściślając - formę. Zapewne pamiętasz tradycyjny stojak z ulotkami i może skojarzenia te wcale nie są dobre. Jednak mamy dla Ciebie dobrą wiadomość - dzisiejszy stojak, ścianka reklamowa, czy ekspozytor to doskonałe rozwiązania, które przede wszystkim zwracają uwagę, skupiają wzrok, po porostu pozostają niezapomniane. Różnorodna, nowoczesna forma, perfekcyjna grafika sprawiają, że:
łatwo dostosujesz konkretne rozwiązanie do swoich oczekiwań (stojak na zewnątrz lub do prezentacji wewnątrz budynków, niewielki - do ustawienia np. na stole, czy |te o imponujących rozmiarach, jednostronny lub dwustronny, dla ekspozycji ulotek lub stanowiący samodzielną reklamę),
prezentacja materiałów reklamowych i promocyjnych staje się naprawdę efektywna.
Spośród czego możesz wybrać? Dużo zależy tutaj od tego, gdzie ma stanąć stojak reklamowy i jaki jest sam reklamowany produkt czy usługa. Monidło - fotostand (ścianka do zdjęć) sprawdzi się, jeśli przygotowujesz event. Tego rodzaju ścianka reklamowa z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i zrobić zabawną fotkę - sprawdzi się zarówno podczas targów, konferencji, jak i imprez okolicznościowych (np. wesele).
Ekspozytor handlowy będzie znakomitym wsparciem zarówno w zwyczajnej sprzedaży, jak i podczas targów, konferencji - dzięki niemu idealnie przedstawisz swoją ofertę.
Z kolei szyldy reklamowe (wewnętrzne i zewnętrzne) najszerzej i naprawdę atrakcyjnie zakomunikują światu o Twojej pracy i bieżącej ofercie. Zdecydowanie jest w czym wybierać. I taka różnorodność, to wiele możliwości dla Twojego biznesu i reklama dokładnie taka, jakiej potrzebujesz. Oprócz tego, możesz zaproponować własny projekt, na bazie którego zostanie wykonany stojak reklamowy. Taką ciekawą opcję posiada np. firma BROOKLYN
2. Tania, a jednocześnie imponująco skuteczna reklama
Stojaki reklamowe, szyldy reklamowe, monidło - fotostand - co łączy wszystkie te produkty? Zarówno skuteczność, jak i korzystna cena. Trzeba w tym miejscu podkreślić, że skuteczność stojaków, jako formy reklamy, jest faktycznie wysoka - nie tylko z łatwością, ale i efektywnie dotrzesz do szerokiego grona klientów. Ciekawa forma, dobrze dobrana grafika i drobiazgowe wykonanie gwarantują, że taka forma reklamy będzie przyciągać wzrok i zwracać uwagę. Dla Twoich Klientów taki przekaz pozostanie w pamięci. Klienci będą także zdecydowanie chętniej sięgać po ulotki, czy wprost po Twoje produkty.
Nowoczesne, atrakcyjne stojaki reklamowe gwarantują, że reklamy nie staną się po chwili tylko makulaturą. Także ich cena okazuje się naprawdę atrakcyjna. Wystarczy porównać oferty wiodących firm specjalizujących się w wytwarzaniu tego typu rozwiązań.
3. Stojaki sprawdzają się w wielu sytuacjach
Wśród zalet stojaków reklamowych, niezależnie od tego, czy sięgasz po fotostand, czy stojak na ulotki, koniecznie należy wymienić duże możliwości ich wykorzystania. Standy reklamowe sprawdzają się zarówno na ladzie recepcyjnej, jak i w pasażach wielkich galerii handlowych. To rozwiązanie bezsprzecznie niezastąpione podczas różnego typu eventów (konferencje, targi, szkolenia, a także imprezy integracyjne, festyny, czy wesela). Wielość form, wzorów i wielkości pozwala dostosować reklamę np. do wysokości pomieszczenia, w których staną stojaki. Całkowita odporność na warunki atmosferyczne pozwala z kolei na wykorzystanie takiej reklamy również na zewnątrz. Co więcej, stojak reklamowy może z powodzeniem podążać za zmianami, jakich doświadczy Twój biznes - nowa oferta, nowe ulotki, nowe miejsca ekspozycji - standy reklamowe i ekspozytory niezmiennie będą niezastąpione.
4. To rozwiązanie, które wystarczy na lata
Stojak reklamowy to rozwiązanie na wiele lat i inwestycja, która z pewnością się opłaca. Jedyny warunek to wybór produktu najlepszego w zakresie jakości. Tylko bowiem wtedy zyskujesz gwarancję wytrzymałości i odporności stojaków np. na warunki atmosferyczne. Reklama tego rodzaju z sukcesem posłuży przez naprawdę długi czas.