PWSZ z certyfikatem Dobra Uczelnia
KM
LEGNICA. Akademickie Centrum Informacyjne przyznało Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Witelona w Legnicy certyfikat „Dobra Uczelnia – Dobra Praca 2020/2021”.
Program certyfikacji „Dobra Uczelnia – Dobra Praca” miał na celu wyróżnienie oraz promowanie tworzących perspektywy zawodowe oraz dostosowujących kształcenie do potrzeb rynku pracy szkół wyższych, które w sposób szczególnie odpowiedzialny podchodzą do swoich studentów i absolwentów. W gronie takich Uczelni znalazła się PWSZ im. Witelona w Legnicy.
Certyfikat „Dobra Uczelnia ‐ Dobra Praca” potwierdza rzetelność oraz solidność uczelni, buduje i wzmacnia pozytywny wizerunek oraz jej wiarygodność, wyróżnia ją na tle innych, pomaga w dotarciu do nowych studentów.
Certyfikat przyznano za dobre wzorce w sektorze szkolnictwa wyższego w zakresie innowacyjnych i kreatywnych działań na rzecz tworzenia perspektyw zawodowych. To właśnie praktyczny aspekt kształcenia i właściwe przygotowanie studentów do pracy wyróżnia naszą Uczelnię. Pod uwagę brano takie aspekty funkcjonowania Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy jak działalność jednostek uczelnianych na rzecz studentów i absolwentów, dostosowanie programu nauczania do potrzeb rynku pracy, krajowe i zagraniczne programy stażowe, a także współpraca uczelni z pracodawcami z regionu.
Certyfikat przyznano za dobre wzorce w sektorze szkolnictwa wyższego w zakresie innowacyjnych i kreatywnych działań na rzecz tworzenia perspektyw zawodowych. To właśnie praktyczny aspekt kształcenia i właściwe przygotowanie studentów do pracy wyróżnia naszą Uczelnię. Pod uwagę brano takie aspekty funkcjonowania Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy jak działalność jednostek uczelnianych na rzecz studentów i absolwentów, dostosowanie programu nauczania do potrzeb rynku pracy, krajowe i zagraniczne programy stażowe, a także współpraca uczelni z pracodawcami z regionu.
Znak jakości „Dobra Uczelnia ‐ Dobra Praca” akcentuje atrakcyjność uczelni w oczach maturzystów, dla których aspekt realnego zatrudnienia po ukończonych studiach stanowi podstawowe kryterium wyboru ścieżki kształcenia.