Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Ujawnili sekrety skutecznego marketingu (FOTO)

LUBIN. Związek Pracodawców Polska Miedź, Zagłębie Lubin S.A. oraz firma BLHO Sp. z o.o., zaprosili już na spotkanie biznesowe: „Odkryj Sekrety Skutecznego Marketingu”, które odbyło się na stadionie KGHM Zagłębie Arena  . Prowadzący spotkanie: Mateusz Górak oraz Krzysztof Grygorcewicz, przedstawiciele firmy Black Horse wykorzystując swoje bogate doświadczenie i wiedzę branżową, zaoferowali uczestnikom nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także praktyczne narzędzia do skutecznego marketingu. Była mowa nie tylko o teorii ale i o praktyce....

Ujawnili sekrety skutecznego marketingu (FOTO)

-  To kolejny projekt ZPPM  kierowany  do przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć zasady efektywnego marketingu i nauczyć się, jak stosować je w praktyce - mówi Marta WISŁOCKA, prezes zarządu Związku Pracodawców Polska Miedź. - Sadząc po zainteresowaniu i ożywionej dyskusji uczestników spotkania, tematyka spotkania była przysłowiowym strzałem w "10-tkę"!

W spotkaniu tradycyjnie udział wzięli przedstawiciele firm i instytucji wchodzących w skład ZPPM w tym spółek z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź. -  Marketing, promocja to pojęcia nieodłączne  w funkcjonowaniu każdej nowoczesnej firmy - powiedział Arkadiusz JANUSZ, Prezes Zarządu Energetyka spółka z o.o. - Dotyczy to w ogromnym stopniu takiej firmy jak Energetyka. Nasza spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji energii elektrycznej i produkcji ciepła w regionie a wbrew pozorom rynek jest dynamicznie się zmieniający i musi z jednej strony prowadzić skuteczny marketing aby pozyskiwać nowych klientów a z drugiej szukać przestrzeni do działania na innych obszarach niż do tej pory. Oczywiście w naszej firmie są specjaliści od marketingu ale czasami -jak to się zwykło mówić - trzeba osobiście od fachowców poznać sekretów skutecznego marketingu. 

.Piotr KARWAN, wiceprezes ZPPM: -  Podczas spotkania koncentrowano się na działaniach marketingowych realizowanych przez firmy, spółki. Ale jako samorządowiec dostrzegam także konieczność prowadzenia skutecznego marketingu przez ...jednostki samorządu terytorialnego. To pomoże w realizowaniu zadań przyjętych do wykonania przez poszczególne gminy.  

Liczna byłą na spotkaniu reprezentacja KGHM Zagłębie Lubin z dyrektor sprzedaży Magdaleną BERKOWSKĄ czy koordynatorem Biura Prasowego Piotrem IGNATOWICZEM. Oboje mówili o tym, że obecnie nie ma profesjonalnego klubu piłkarskiego bez marketingu. - To pomaga w zapełnieniu trybun podczas meczu, zwiększenia sprzedaż w tzw. dniu meczowym i pomaga w pozyskiwaniu partnerów biznesowych - mówili.

I trzeba przyznać , że w rundzie jesiennej marketing KGHM Zagłębie to zdecydowanie TOP polskiej ekstraklasy. Różnie bywa z poziomem gry i wynikami piłkarzy a mimo to jest szansa aby np. średnia widzów na meczach przekroczyła 8000 widzów. Klub prowadzi efektownie i efektywne akcje marketingowe a hitem są filmiku zachęcające do odwiedzenia stadionu w dniu meczu. Oby tak dalej i oby piłkarze dorównali marketingowców Zagłębia.

W spotkaniu wzięła udział młodzież z TEB Edukacja

Fot. zj

Powiązane wpisy