Ujawnili sekrety skutecznego marketingu (FOTO)
LUBIN. Związek Pracodawców Polska Miedź, Zagłębie Lubin S.A. oraz firma BLHO Sp. z o.o., zaprosili już na spotkanie biznesowe: „Odkryj Sekrety Skutecznego Marketingu”, które odbyło się na stadionie KGHM Zagłębie Arena . Prowadzący spotkanie: Mateusz Górak oraz Krzysztof Grygorcewicz, przedstawiciele firmy Black Horse wykorzystując swoje bogate doświadczenie i wiedzę branżową, zaoferowali uczestnikom nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także praktyczne narzędzia do skutecznego marketingu. Była mowa nie tylko o teorii ale i o praktyce....
- To kolejny projekt ZPPM kierowany do przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć zasady efektywnego marketingu i nauczyć się, jak stosować je w praktyce - mówi Marta WISŁOCKA, prezes zarządu Związku Pracodawców Polska Miedź. - Sadząc po zainteresowaniu i ożywionej dyskusji uczestników spotkania, tematyka spotkania była przysłowiowym strzałem w "10-tkę"!
W spotkaniu tradycyjnie udział wzięli przedstawiciele firm i instytucji wchodzących w skład ZPPM w tym spółek z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź. - Marketing, promocja to pojęcia nieodłączne w funkcjonowaniu każdej nowoczesnej firmy - powiedział Arkadiusz JANUSZ, Prezes Zarządu Energetyka spółka z o.o. - Dotyczy to w ogromnym stopniu takiej firmy jak Energetyka. Nasza spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji energii elektrycznej i produkcji ciepła w regionie a wbrew pozorom rynek jest dynamicznie się zmieniający i musi z jednej strony prowadzić skuteczny marketing aby pozyskiwać nowych klientów a z drugiej szukać przestrzeni do działania na innych obszarach niż do tej pory. Oczywiście w naszej firmie są specjaliści od marketingu ale czasami -jak to się zwykło mówić - trzeba osobiście od fachowców poznać sekretów skutecznego marketingu.
.Piotr KARWAN, wiceprezes ZPPM: - Podczas spotkania koncentrowano się na działaniach marketingowych realizowanych przez firmy, spółki. Ale jako samorządowiec dostrzegam także konieczność prowadzenia skutecznego marketingu przez ...jednostki samorządu terytorialnego. To pomoże w realizowaniu zadań przyjętych do wykonania przez poszczególne gminy.
Liczna byłą na spotkaniu reprezentacja KGHM Zagłębie Lubin z dyrektor sprzedaży Magdaleną BERKOWSKĄ czy koordynatorem Biura Prasowego Piotrem IGNATOWICZEM. Oboje mówili o tym, że obecnie nie ma profesjonalnego klubu piłkarskiego bez marketingu. - To pomaga w zapełnieniu trybun podczas meczu, zwiększenia sprzedaż w tzw. dniu meczowym i pomaga w pozyskiwaniu partnerów biznesowych - mówili.
I trzeba przyznać , że w rundzie jesiennej marketing KGHM Zagłębie to zdecydowanie TOP polskiej ekstraklasy. Różnie bywa z poziomem gry i wynikami piłkarzy a mimo to jest szansa aby np. średnia widzów na meczach przekroczyła 8000 widzów. Klub prowadzi efektownie i efektywne akcje marketingowe a hitem są filmiku zachęcające do odwiedzenia stadionu w dniu meczu. Oby tak dalej i oby piłkarze dorównali marketingowców Zagłębia.
W spotkaniu wzięła udział młodzież z TEB Edukacja
Fot. zj