Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Nowa strategia sprzedaży

Znany jaworski potentat piekarniczy najwidoczniej zmienił strategię sprzedaży pieczywa w swoich placówkach, zwłaszcza tych zlokalizowanych w marketach. Nowa strategia najogólniej polega na tym, że za tzw. ladą jedna pracownica sprzedaje, a 2-3 inne robią tzw. sztuczny tłok przekładając wyroby piekarnicze z półki na półki. I nie zmienia tej nowatorskiej strategii spora kolejka zwłaszcza w porannych godzinach i uwagi kupujących, że "może by wszystkie panie zaczęły sprzedawać a nie tylko jedna..."

Nie zamierzamy potępiać nowatorskiej strategii sprzedaży wychodząc ze słusznego założenia, że w czasach piekarniczej wolności rynku można chleb kupić nie tylko w sieci jaworskiego "króla pieczywa". I doskonale też rozumiemy przesłanki takiej "strategii". To szczególna forma przygotowań przed jaworskim "Świętem Chleba i Piernika" podczas którego wskazane jest aby kamery telewizyjne pokazywały tłumy kłębiące się pod stoiskami "króla pieczywa". To się nazywa pomysł na robienie sztucznego tłoku...