Nowa strategia sprzedaży
Znany jaworski potentat piekarniczy najwidoczniej zmienił strategię sprzedaży pieczywa w swoich placówkach, zwłaszcza tych zlokalizowanych w marketach. Nowa strategia najogólniej polega na tym, że za tzw. ladą jedna pracownica sprzedaje, a 2-3 inne robią tzw. sztuczny tłok przekładając wyroby piekarnicze z półki na półki. I nie zmienia tej nowatorskiej strategii spora kolejka zwłaszcza w porannych godzinach i uwagi kupujących, że "może by wszystkie panie zaczęły sprzedawać a nie tylko jedna..."
Nie zamierzamy potępiać nowatorskiej strategii sprzedaży wychodząc ze słusznego założenia, że w czasach piekarniczej wolności rynku można chleb kupić nie tylko w sieci jaworskiego "króla pieczywa". I doskonale też rozumiemy przesłanki takiej "strategii". To szczególna forma przygotowań przed jaworskim "Świętem Chleba i Piernika" podczas którego wskazane jest aby kamery telewizyjne pokazywały tłumy kłębiące się pod stoiskami "króla pieczywa". To się nazywa pomysł na robienie sztucznego tłoku...