Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Grupa KGHM aktywnym mecenasem polskiego sportu. Staropolanka oficjalną wodą Reprezentacji Polski w piłce nożnej

LUBIN.  Woda Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich, należąca do Grupy KGHM, została oficjalną wodą reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa sponsorska podpisana z Polskim Związkiem Piłki Nożnej obejmie także wsparcie reprezentacji U-21 i szereg innych inicjatyw PZPN. – Spółki z Grupy KGHM od lat wspierają polski sport. Tak, jak reprezentacja Polski w piłce nożnej jesteśmy wizytówką naszego kraju na arenie międzynarodowej. Sukcesy sportowe i gospodarcze przyczyniają się do wzmocnienia pozycji naszego kraju. Jesteśmy dumni z tego, że gramy razem i możemy przekazać naszym piłkarzom wodę Staropolanka – naturalny, zamknięty w butelkach skarb Uzdrowisk Kłodzkich. Ta marka to bez wątpienia jedna z pereł w Grupie KGHM, która z każdym rokiem rośnie w siłę. Tylko w zeszłym roku na polski rynek trafiło ponad 76 milionów litrów wody marki Staropolanka, która odpowiada na potrzeby wszystkich osób uprawiających sport – mówi Tomasz Zdzikot, prezes KGHM Polska Miedź S.A.

Grupa KGHM aktywnym mecenasem polskiego sportu. Staropolanka oficjalną wodą Reprezentacji Polski w piłce nożnej

– Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce. Zarówno woda, jak i sport, kojarzą się ze zdrowiem i świetną kondycją. Działania marketingowe, oparte na sponsoringu piłkarskiej reprezentacji Polski wierzę, że przyniosą Staropolance i Uzdrowiskom Kłodzkim ogromne korzyści. Jestem przekonany, że nasza woda przypadnie do gustu nie tylko piłkarzom, ale i wszystkim kibicom piłki nożnej – podkreśla Łukasz Surażyński, prezes spółki Uzdrowiska Kłodzkie SA, która jest producentem wody Staropolanka.

W ramach partnerstwa Staropolanka już od najbliższego meczu towarzyskiego z reprezentacją Niemiec, rozegranego 16 czerwca na PGE Narodowym w Warszawie będzie posługiwała się tytułem “Oficjalna Woda Reprezentacji Polski”. Marka chce w ten sposób podkreślić swój sportowy charakter i być obecna wizerunkowo wśród swoich klientów, dla których liczy się aktywność sportowa i zdrowe odżywianie.

– Szerokie portfolio wód Staropolanki pozwala dostarczać najlepsze wody mineralne i odpowiadać na potrzeby żywieniowe wszystkich osób uprawiających sport, nie tylko amatorów, ale i zawodowców. Dlatego wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej planujemy szereg projektów popularyzujących zdrowy tryb życia – dodaje Łukasz Czech, wiceprezes Uzdrowisk Kłodzkich, producenta Staropolanki .

Woda Staropolanka ze specjalnym reprezentacyjnym brandingiem będzie dostępna w całej Polsce, w sieciach handlowych i stałych punktach sprzedaży. Staropolanka będzie towarzyszyć piłkarzom podczas rozgrywek w kraju, jak i za granicą, a także zapewni dostawy wody dla wszystkich reprezentacji w piłce nożnej, którymi zarządza PZPN. Umowa sponsorska pomiędzy spółką Uzdrowiska Kłodzkie SA a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została podpisana na ponad rok z możliwością przedłużenia.

Staropolanka to polska marka wód mineralnych i źródlanych, produkowanych w Polanicy-Zdroju i Jeleniowie k. Kudowy-Zdroju, której właścicielem są Uzdrowiska Kłodzkie SA – Grupa PGU (Grupa Kapitałowa KGHM). Źródła Staropolanki są cennym darem Ziemi Kłodzkiej, który wydobywany jest w sercu polanickiego kurortu od 1905 roku.

Marka Staropolanka to bogata gama wód wysoko, średnio – i niskozmineralizowanych, gazowanych, lekko gazowanych i niegazowanych o zróżnicowanym składzie mineralnym. Uzdrowiska Kłodzkie są obecnie jedynym producentem wód mineralnych w Polsce, który oferuje naturalne produkty w aż 4 różnych stopniach mineralizacji na poziomach 310, 800, 1200 oraz 2030 mg/l.

Aktualnie Staropolanka ma ogromną siłę wytwórczą dzięki unowocześnionej nowej linii produkcyjnej. Wszelkie działania inwestycyjne, optymalizacyjne i ich sukcesywne wdrażanie pozwala na zwiększanie mocy produkcyjnych w stosunku do lat ubiegłych. Potencjał produkcyjny w ubiegłym roku to ponad 76 mln litrów wody marki Staropolanka.

Grupa KGHM od lat jest aktywnym mecenasem polskiego sportu. Obejmuje patronaty nad ważnymi wydarzeniami na poziomie zarówno lokalnym, krajowym, jak i międzynarodowym (np. Bieg Piastów w Jakuszycach). Wspiera sportowców z różnych dyscyplin: piłki nożnej (Zagłębie Lubin), siatkówki, piłki ręcznej, koszykówki, szermierki, wioślarstwa czy sportów zimowych. Kolejny przykład zaangażowania to także program stypendialny „Miedziane Rywalizacje” wspierający rozwój młodych sportowców na ich drodze rozwoju profesjonalnej kariery.

 

Powiązane wpisy