Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Produkcja styropianu i pomysłowy marketing - czy to da się ze sobą połączyć?

Wiele osób uważa, że aby zrobić pomysłowy marketing i dobrą reklamę, to potrzebny jest naprawdę innowacyjny produkt, który wręcz zachwyci serca klientów. Myślą, że jeśli dana firma zajmuje się produkowaniem styropianu, czy wełny mineralnej, to tutaj już nie da się nic zrobić poza zastosowaniem klasycznych ulotek, czy reklamy na billboardach. Tymczasem okazuje się, że jak najbardziej działania reklamowe można poprowadzić w sposób bardzo ciekawy i poniżej przedstawiamy kilka interesujących propozycji.

Produkcja styropianu i pomysłowy marketing - czy to da się ze sobą połączyć?

Pokazywanie procesu produkcji

Ludzie uwielbiają oglądać jak dany produkt powstaje i zdecydowanie warto jest im pokazać cały proces od środka. Nawet, jeśli to właśnie miałby być proces produkcji płyt styropianowych. Można w takim filmiku wpleść wypowiedzi ekspertów, którzy dokładnie opisaliby na co należy zwracać uwagę przy takich rozwiązaniach i co konkretnie wpływa na to, że akurat ich konkretny produkt jest lepszy od innych. Mamy zatem nienachalną reklamę, która bardzo dobrze wpływa na potencjalnych klientów.

Nie bój się nowoczesnych technologii i budowania relacji

Zdecydowanie bardzo wiele firm produkujących takie materiały budowlane jak styropian boi się wchodzić np. na portale społecznościowe. Tymczasem to właśnie tam mogą znaleźć wielu wartościowych klientów. Wystarczy tylko popatrzeć na to, jak swoje działania prowadzi firma http://www.knauf-industries.pl, która jest długoletnim producentem styropianu. Jak najbardziej im się top udaje i na ich fanpage codziennie przybywa nowych osób, które są w jakiś sposób zainteresowane wysokiej jakości styropianem.

Nowoczesna strona internetowa

Niestety bardzo duża liczba firm traktuje ten temat bardzo mocno po macoszemu. Okazuje się jednak, że dzisiaj zdecydowanie większa część społeczeństwa szuka różnych rzeczy właśnie w internecie i jeśli ktoś trafi na niechlujną witrynę, to choćby firma była gronem prawdziwych profesjonalistów, to mimo wszystko on odbierze ją jako amatorkę.

Oczywiście to są tylko przykłady, bowiem prawda jest taka, że naprawdę sporo można w tej kwestii zrobić. Przede wszystkim liczy się pomysłowość i nie trzeba bać się nowoczesnych rozwiązań, bowiem one w zasadzie już dzisiaj są pewnego rodzaju standardem, bez którego nie można się obejść.