Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Oceń pracę urzędu

LEGNICA. Jakie są mocne lub słabe strony Urzędy Miasta, jaki jest poziom obsługi? Na te i inne pytania możecie Państwo wypowiedzieć się w ankiecie. Urząd Miasta rozpoczął właśnie badanie satysfakcji klienta zarówno w formie papierowej jak i po raz pierwszy przez internet.   

Oceń pracę urzędu

Dotychczas tego typu badania odbywały w formie papierowej. Coraz więcej klientów załatwia jednak sprawy elektronicznie, dlatego wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom UM poszerzył je o internet.  

Celem badania jest uzyskanie informacji o jakości pracy urzędu, co prowadzi także do poprawienia jakości obsługi. Ankieta jest anonimowa i będzie wykorzystana tylko w celach statystycznych, a jej wypełnienie nie zajmie Państwu wiele czasu.  

Urząd Miasta prowadzi prace nad analizą jakości obsługi klienta od 2006r. w ramach wdrożonego systemu zarządzania jakością. Zasadniczym celem jest określenie mocnych i słabych stron urzędu, zauważanych przez Państwa trudności i pożądanych zmian w sposobie pracy wydziałów.
Zapraszamy do wypełniania ankiety, która jest podstępna TUTAJ. Ankiety papierowe można pobrać w Wydziale Spraw Obywatelskich w Akademii Rycerskiej przy ul. Chojnowskiej 2, Miejskim Zespole ds. Orzekania Niepełnosprawności przy ul. Zielonej 13 i w kancelarii Urzędu Miasta Legnicy, Plac Słowiański 8. I po wypełnieniu wrzucić do ustawionych tam pojemników.