Legnicki Dzień Konsumenta (FOTO)
LEGNICA. W Środowiskowym Centrum Integracyjno-Profilaktycznym w Legnicy odbyło się seminarium pod nazwą "Współczesny konsument" organizowane w ramach Legnickiego Dnia Konsumenta. - Najlepszym sposobem na uniknięcie problemów jest bycie uważnym na detale. Wszelkie wątpliwości warto natomiast konsultować z ekspertem, zanim konieczne stanie się wejście na drogę sądową - mówił Tomasz Strojek, Miejski Rzecznik Konsumentów.
W trakcie seminarium odbyło się kilka paneli dyskusyjnych. Dyskutowano m.in. o prawach pasażerów w transporcie lotniczym, o prawach w przypadku zakupów i sporów transgranicznych czy o umowach zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa. Nie zabrakło żarliwej dyskusji o bardzo częstych przestępstwach w internecie.
Gościem legnickiego seminarium był m.in. Karol Muż koordynator Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Warszawy, który wygłosił prelekcję o prawach pasażerów w transporcie lotniczym i z uznaniem mówił o skutecznym działaniu legnickiego Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Ewa Czyrnek Naczelnik Wydziału Spraw Konsumenckich Urzędu Komunikacji Elektronicznej wygłosiła wykład w ramach kampanii "Wiem co podpisuję". Nie zabrakło na seminarium przedstawicieli policji, którzy po raz kolejny mówili o niebezpieczeństwach czyhających na seniorów. Nie zabrakło dyskusji na temat najnowszej akcji legnickiego Urzędu Miasta - "Zrywam z plastikiem".
{gallery}galeria/wydarzenia/15-03-19-legnicki-dzien-konsumenta-fot-zbigniew-jakubowski{/gallery}