Galeria Piastów stawia na zwiększenie bezpieczeństwa swoich klientów
LEGNICA. Zarząd Galerii Piastów zdecydował o podjęciu wszelkich możliwych działań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa swoich klientów.
Przede wszystkim znacznie nasilona została częstotliwość dezynfekcji elementów wyposażenia powierzchni wspólnych, z którymi klienci mają bezpośredni kontakt.
Wzmożona, regularna dezynfekcja obejmuje ławki, stoliki, poręcze schodów, klamki, przyciski w windach, bankomaty i kasy parkingowe oraz toalety. Dezynfekcja odbywa się w sposób bezpieczny dla klientów oraz przy zachowaniu restrykcyjnych zasad higieny. Dodatkowo we wszystkich toaletach na terenie centrum pojawiły się szczegółowe instrukcje, jak prawidłowo myć ręce.
Poza zwiększeniem częstotliwości dezynfekcji powierzchni wspólnych oraz podjęciem akcji informacyjnej dotyczącej higieny, zdecydowaliśmy się na ulokowanie pojemników z płynem dezynfekującym przy wejściach do obiektu czy przy restauracjach. W trosce o bezpieczeństwo dzieci zdecydowaliśmy o tymczasowym zamknięciu Parku Rozrywki Play City – informuje Elżbieta Sobolewska, dyrektor Galerii Piastów.
Podjęte przez nas działania mają charakter prewencyjny, ale jesteśmy również przygotowani na wprowadzenie bardziej restrykcyjnych działań, które zapewnią poczucie bezpieczeństwa naszym klientom. Pozostajemy czujni i na bieżąco monitorujmy wszelkie bieżące doniesienia ze strony odpowiednich służb i będziemy postępować zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego – dodaje dyrektor.
Zarząd Galerii Piastów w specjalnych pismach wysłanych do najemców zalecił zwrócenie szczególnej uwagi na czystość, higienę i prowadzenie rutynowej dezynfekcji wyposażenia, np. stref kasowych czy przymierzalni. Również najemcy gastronomiczni zwiększyli czujność oraz podejmują działania zapewniające maksymalne bezpieczeństwo zgodnie z zaleceniami GIS.