Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Qubus Hotel Legnica odlicza dni do wznowienia działalności

LEGNICA. W poniedziałek 18 maja po blisko dwumiesięcznej pauzie spowodowanej przez covid-19, wznawia funkcjonowanie QUBUS Hotel Legnica. - Praktycznie jesteśmy już przygotowani na powitanie w naszych progach gości - mówi Maria ZATOŃ, dyrektor legnickiego Qubusa. - Ostatnie dni podporządkowane były wcielaniu w życie wszystkich zasad polityki bezpieczeństwa w naszym hotelu. Załodze udzielił się niesamowity nastrój wyczekiwania na gości, stąd pomysł na świetlną oprawę będącą wielkim odliczaniem do otwarcia hotelu.

Qubus Hotel Legnica odlicza dni do wznowienia działalności

Trzeba przyznać, że bywalcy legnickiego Qubusa chyba zatęsknili za atmosferą hotelu co można wnioskować po licznych przyjętych już rezerwacjach. Są rezerwacje zorganizowanych grup, jak i gości indywidualnych. Tydzień po wznowieniu pracy Qubusa w jego murach zagości najprawdopodobniej zagości drużyna Mistrzów Polski- Legia Warszawa, którą czeka mecz Pucharu Polski z Miedzią...

Jak QUBUS Hotel Legnica przygotował się na funkcjonowanie w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Jakie zasady bezpieczeństwa zostały wcielone w codzienny rytm hotelu?

ZASADY DLA GOŚCI HOTELOWYCH:

Proces meldunku w sieci Qubus Hotel został ograniczony do minimum..
Prosimy o zachowanie odległości 2 metrów względem innych Gości. W windzie może się poruszać jedna osoba za wyjątkiem osób mieszkających razem w jednym pokoju.
Śniadanie dla Gości serwujemy w pokojach, prosimy aby wybrać odpowiedni zestaw dzwoniąc do pracownika recepcji.
W trosce o szybkie przygotowanie potraw ograniczono ilość dań w karcie MENU. Posiłek może być zamówiony wyłącznie z dostawą do pokoju.
Nie przyjmujemy do nas Gości w celu odbycia kwarantanny.
W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane.
Zalecamy noszenie maseczek ochronnych w częściach ogólnodostępnych.

ZASADY I PROCEDURY OGÓLNE:

Zapewniamy, że używamy specjalistycznych i certyfikowanych środków chemicznych zapewniających wysoki poziom bezpieczeństwa mikrobiologicznego.
W najważniejszych punktach hotelu jak i jego częściach sanitarnych zapewniamy płyn do
dezynfekcji rąk.
Zgodnie z wytycznymi GIS w hotelu dezynfekujemy wszelkie newralgiczne powierzchnie w recepcji, restauracji, barach, windach oraz klamki.
Na ladzie recepcyjnej zamontowana będzie szklana osłona jako bariera ochronna.
Zachęcamy do płatności bezgotówkowych.
Zapewniamy numery telefonów do najbliższych jednostek Sanitarno-Epidemiologicznych oraz służb medycznych.

POKOJE:

Po każdym Gościu pokój jest zdezynfekowany. Dodatkowo stosujemy metody jak ozonowanie, naświetlanie lampami UV lub sprzątanie wysoką temperaturą pary wodnej.
Pokój jest sprzątany następnego dnia po opuszczeniu przez Gościa.
Nie wykonujemy sprzątania podczas pobytu, niemniej na życzenie możemy wykonać wymianę pościeli lub ręczników. Jeśli pobyt będzie trwał dłużej niż 3 dni proponujemy przeniesienie do innego, czystego pokoju.
Wyposażenie pokoju zostaje ograniczone do podstawowych elementów. Jeśli życzysz sobie dodatkową poduszkę, lub inne ważne dla Ciebie udogodnienia skontaktuj się z personelem.
Mini Bary zostały usunięte, ale wciąż można korzystać z lodówek.

ZASADY DLA PERSONELU:

Dla bezpieczeństwa Gości oraz Pracowników wprowadzono pomiar temperatury personelu oraz weryfikujemy czy nie występują niepokojące objawy zdrowotne.
Naszym Pracownikom zapewniamy wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej takie jak maseczki, przyłbice oraz rękawiczki.
Personel pracuje określonymi zespołami niwelując możliwość krzyżowego zarażenia.
Wprowadzono procedury minimalizujące kontakt pomiędzy Pracownikami zarówno w szatniach, podczas przerw oraz w trakcie przygotowania się do pracy.
Przeprowadzone zostały szkolenia w zakresie w/w procedur.

- Zapraszając do Qubus Hotel Legnica zapewniam iż nasi goście będą czuć się u nas bezpiecznie i komfortowo - dodaje Maria ZATOŃ, dyrektor hotelu.