Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Przy śniadaniu o promocji firm i samorządów (FOTO)

LUBIN. Renata DASEK przed laty kojarzona ze skutecznym marketingiem  firmy MERCUS a obecnie właścicielka Akademii Biznesu VORMA była gościem reaktywowanego po przerwie pandemicznej projektu pn. "Sniadanie biznesowe Związku Pracodawców Polska Miedź".  Spotkanie w lubińskiej MUZIE było magnesem dla sporej liczby osób w samorządach regionu zajmujących się m.inkomunkacją społeczną na tereniem "swojej" gminy", ale byli też przedstawiciele zakładow KGHM Polska Miedź S.A czy innych przedsiębiorstw zrzeszonych w Związku Pracodawców. - Zaprosiliśmy na nowy cykl śniadań biznesowych poświęconych tematyce działań online - mówiła Beata STASZKÓW, prezes Związku Pracodawców Polska Miedź. - Renata Dasek na co dzień zajmuje się tematyką e-commerce. Spotkanie było poświęcone działaniom online i widoczności w sieci, a także możliwości wykorzystania potencjału własnej strony Internetowej, jej analityki do celów sprzedażowych i nie tylko. Spotkanie wywołało zainteresowanie zarówno menedżerów, którzy nie prowadzą sprzedaży internetowej a którzy zarządzają firmą lub wybranym obszarem biznesowym, jak i pracowników Urzędów Miasta i Gmin zajmujących się promocją gminy, komunikacją społeczną.

Przy śniadaniu o promocji firm i samorządów (FOTO)

- Zarówno firmy, jak i samorządy chcą być widoczne w sieci tylko nie zawsze wybierana się odpowiednia strategia  budowanie marki w internecie - mówiła Renata DESEK. - Chcę pokazać, że promowanie czy to produktu okreśłonej firmy czy promowanie jednostki samorądu terytorialnego wbrew pozorom sa mocno zbliżone do siebie. Czasami najlepszy pomysł jest "zabijany" złą strategią działania albo sięganiem po instrumenty, który w konkretnym przypadku są nie odpowiednie. Mam nadzieję, że chociaż w niewielkim stopniu zainspirowałam gości do podejmowanie wyzwań na płaszczyźnie reklamy medialnej.

Piotr KARWAN, wiceprezes Związku Pracodawców Polska Miedź, radny Sejmiku Dolnośląskiego: - Bardzo interesujące spotkanie także z punktu widzenie samorządowca. W samorządach Zagłębia Miedziowego dzieje się naprawdę dużo dobrego, a problem jest czasem „dystrybucja informacji” o tych wszystkich pozytywnych działaniach. Cieszę się, że w tym spotkaniu brały udział osoby odpowiedzialne za promocję i komunikację społeczną m.in. w Złotoryi, Gaworzycach, Radwanicach, które w kuluarowych rozmowach podzieliły się z nami dobrymi praktykami.

{gallery}galeria/wydarzenia/21-07-22-sniadanie-biznesowe-pracodawcow-fot-zbigniew-jakubowski{/gallery} 

Powiązane wpisy