5000 pluszaków na murawie. Wielkie serca kibiców Zagłębia Lubin
LUBIN. Na niedzielnym meczu KGHM Zagłębie Lubin z Lechem Poznań pobito nie tylko rekord frekwencji( 15 813 widzów). Pokazano, że kibic to człowiek o wielkim sercu. Miedziowi uczestniczyli w akcji Fundacji STS "Dorzuć misie". W przerwie meczu na znak spikera na boisko poleciało setki, tysiące pluszowych maskotek. - Kończymy liczenie ale wiadomo już, że będzie tych pluszowych misiaków ok. 5000 sztuk. Zagłębie w swoim DNA ma wpisane działania odciskające piętno w lokalnej społeczności. Cieszymy się, że nasz sponsor poprzez Fundację STS, wyznaje podobne wartości i realnie możemy pomóc kilku podmiotom, z którymi stale współpracujemy. To duże wyróżnienie, że pierwsza akcja „Dorzuć misie” w nowym sezonie piłkarskim była inaugurowana na Stadionie Zagłębia przy rekordowej frekwencji - powiedział Jolanta JÓŹWIAK, Główny Specjalista ds. projektów biznesowych w KGHM Zagłębie Lubin.
Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na promowanie sportu wśród wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci w Szklarach Górnych oraz Domu Dziecka im. Jana Wyżykowskiego w Wilkowie (m.in. na zakup sprzętu sportowego). Do obu organizacji trafią również misie rzucone na murawę. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków obu organizacji, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.
- Pluszowych maskotek dzięki bijącym sercom kibiców Zagłębia Lubin mamy tyle, że misie trafią nie tylko do ośrodków w Wilkowie i Szklarach Górnych ale do wielu innych placówek dla dzieci w Zagłębiu Miedziowym i na Dolnym Śląsku - dodała Jolanta JÓŹWIAK.