Spore wydatki gminy na promocję
LEGNICKIE POLE. Gmina Legnickie Pole w poprzednim roku wydała ponad 55 tys. zł na promocję gminy w mediach. To bardzo dużo, biorąc pod uwagę wydatki innych gmin w naszym regionie.
Największym beneficjentem wydatków gminy na promocję jest tygodnik Panorama Legnicka, który dostał 17.400 zł.
Jak wygląda lista mediów w których ukazały się materiały promocyjno-informacyjne gminy?
Wydatki Gminy Legnickie Pole na promocję gminy w 2015 roku:
1. Dofinansowanie programu telewizyjnego "Studio Wschód" wspólnie z TVP Wrocław 9 840,00 zł
2. Publikacja artykułów promocyjnych w dodatku Biznes Plus w Gazecie Wyborczej 13 530,00 zł
3. Publikacja artykułów promocyjno-informacyjnych na portalu lca.pl, gazeta legnicka 9 754,40 zł
4. Emisja dodatku "Nasze Legnickie Pole" w Panoramie Legnickiej 17 400,00 zł
5. Publikacja artykułów promocyjno-informacyjnych w Gazecie Wrocławskiej 1 783,55 zł
6. Publikacja materiałów promocyjnych w Roczniku Dolnośląskim SUKCES 2 460,00 zł
7. Publikacja materiałów promocyjnych w Tygodniku Regionalnym KONKRETY 470,60 zł
8. Publikacja materiałów promocyjnych w 7DNI Legnica-Lubin 430,50 zł