Ratusz nie oszczędza na promocji... Wirtualne efekty
ZŁOTORYJA. W czerwcu 2015 roku złotoryjski Ratusz zawarł umowę z Fundacją Archeologiczną ARCHEO na opracowanie i wykonanie komiksu historycznego, z legendami dotyczącymi Złotoryi. Komiksu, który byłyby formą promocji miasta. Koszt przedsięwzięcia - 10 tysięcy złotych z kasy miasta. Komiks miał być gotowy do połowy grudnia ub. roku. Mijają tygodnie, miesiące, a komiksu jak nie było tak nie ma. Podobnie jak sensownej promocji miasta...
- Rzeczywiście komiks nie został wykonany - przyznaje Piotr MAAS, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Złotoryi. - Wiem, że Fundacja ARCHEO zwróciła się do Ratusza o przedłużenie terminu realizacji zlecenia do końca 2016 roku. I mogę zapewnić, że jakiekolwiek pieniądze nie zostały przekazane zleceniobiorcom. Kwota przewidziana w umowie zostanie przekazana po wykonaniu zlecenia...
Temat zamknięty... Prawie.
8 lutego Gmina Miejska Złotoryja jakby nie pamiętając o opisanym wyżej przypadku, postanowiła wesprzeć Fundacje ARCHEO kwotą 3800 złotych. W ramach zadania publicznego Fundacja ma wykonać folder edukacyjno-historyczny związany z tradycjami górnictwa złota i miedzi w Złotoryi. To kolejny pomysł na promowanie Złotoryi... Folder ma być gotowy do końca listopada, ale jak zostanie podpisana umowa to pieniądze z budżetu miejskiego na koncie fundacji znajdą się do 20 maja br.
W końcu gmina miejska Złotoryja do biednych nie należy więc wydawać pieniądze Robert Pawłowski i spółka może jak chce. Grunt to promocja miasta. Nawet promocja wirtualna.