1-ligowiec wspiera lokalny biznes i oddaje miejsca na reklamy za darmo!
GŁOGÓW. "Odmrożony" Chrobry Głogów jest już gotowy do restartu rozgrywek 1 ligi. Ale sternicy głogowskiego klubu nie zapomnieli o innych... "Poinformujemy o otwarciu Twojego sklepu, restauracji czy kwiaciarni za darmo. W piątek 5 czerwca o godz. 20.10 odbędzie się pierwszy po długiej przerwie ligowy mecz Chrobrego na naszym stadionie, a część czasu reklamowego nieodpłatnie oddajemy na rzecz lokalnego biznesu. W ten sposób aktywnie przystępujemy do miejskiej akcji #WspierajmySię! Realizując założenia Klubu Biznesu Chrobrego Głogów chcemy w ramach naszych możliwości pomóc głogowskim przedsiębiorcom. Okazją jest domowy mecz, podczas którego bezpłatnie udostępnimy miejsce reklamowe na elektronicznych bandach LED wokół boiska".
Ze względu na ograniczenia spowodowane stanem epidemicznym mecz odbędzie się bez udziału publiczności, jednak będzie transmitowany na żywo przez telewizję Polsat Sport (początek telewizyjnej transmisji o godz. 20.00, a początek meczu o godz. 20.10). Klub dysponuje 50-minutowym czasem reklamowym, z którego część jest wykupywana i rezerwowana przez sponsorów.
Zdecydowaliśmy się na przekazanie pozostałej części na wsparcie działań reklamowych głogowskich firm, które po zniesieniu ograniczeń epidemicznych otwierają swoją działalność. Za darmo poinformujemy o otwarciu Twojej działalności.
Ilość darmowego czasu jest ograniczona, ale za dopłatą można go wydłużyć, korzystając z oferty dla firm. Osoby zainteresowane nieodpłatną lub dłuższą płatną formą reklamy prosimy o kontakt z Działem Marketingu:
Specjalista ds. Marketingu
Alicja Męczyńska
tel. służbowy 504 591 831
Specjalista ds. Marketingu
Łukasz Jaremkiewicz
tel. służbowy 504 591 755
CZYM JEST REKLAMA PODCZAS TRANSMISJI?
Reklama jest emitowana na bandach LED o długości ponad 150m (wzdłuż trybuny głównej, tj. na wprost głównej kamery relacjonującej przebieg spotkania oraz za bramkami). Reklamy są wyświetlane w formie stałej (.JPG) lub animacyjnej (.AVI). Ekspozycja band będzie bezpośrednio ujmowana przez operatorów kamer telewizji Polsat Sport.
Pojedyncza emisja trwa od kilku do kilkudziesięciu sekund i jest powtarzana na przestrzeni całego meczu. Specyfikacja reklamy, tj. jej wymiary i czas trwania spotu, daje możliwość przedstawienia ogólnych danych o prowadzonej działalności i ekspozycji czytelnego logotypu lub innych nieskomplikowanych znaków, stanowiąc w ten sposób dobrą okazję do wzmocnienia marki w świadomości odbiorcy.