Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Pałac Krotoszyce czeka na gości...

KROTOSZYCE. Po weekendzie majowym hotele wracają do życia. Co prawda wciąż w ograniczonym stopniu, ponieważ nie będzie można korzystać z hotelowych basenów, spa i restauracji, która będzie dostępna jedynie dla gości hotelowych. Na moment "odmrożenia hoteli" czekało wielu mieszkańców nie tylko naszego regionu. Bo jak nie skorzystać z okazji i odwiedzić chociaż na jeden dzień Pałacu Krotoszyce i jego zabytkowy park, który szczególnie o tej porze wygląda przepięknie. Właśnie Pałac KROTOSZYCE jako pierwszy hotel w naszym regionie otwiera swoje podwoje czekając na gości już od 4 maja. Co ciekawe wystarczyła informacja premiera rządu o dopuszczeniu hoteli do funkcjonowania, a już pojawiły się pierwsze rezerwacje hotelowe.

Pałac Krotoszyce czeka na gości...

- Czekając na pierwszych gości PAŁAC KROTOSZYCE podjął szereg działań w związku z epidemią koronawirusa COVID-19. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych Gości i pracowników jest naszym priorytetem. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie szeregu działań zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020 r. dla obiektów hotelarskich - mówi dyrektor Pałacu Krotoszyce.

Poniżej prezentujemy Państwu działania jakie podjęliśmy:
- Wszyscy nasi pracownicy zostali poinformowani o zaleceniach, które zapewniają ich bezpieczeństwo, w tym o nakazie noszenia rękawiczek jednorazowych i maseczek, zachowaniu bezpiecznej odległości od rozmówcy, czy regularnym czyszczeniu powierzchni wspólnych. Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk: klamki, poręcze, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych, przyciski do i w windzie.
- Nasza recepcja została wyposażona w przegrodę z szyby plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
- Przy zameldowaniu w hotelu wprowadziliśmy ograniczenie przebywania do dwóch Gości w obszarze recepcyjnym.
- Dla naszych Gości i Pracowników przy wejściu do recepcji udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, płyn do dezynfekcji oraz jednorazowe rękawiczki.
- Preferujemy formę płatności bezgotówkową.
- Wprowadziliśmy dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi oraz obowiązkową dezynfekcję blatów, poręczy krzeseł, włączników światła, pilotów do TV, telefonów.
- Regularnie wietrzymy pokoje i pomieszczenia wspólne, by dbać o właściwy obieg powietrza.
- Pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i blokowane na czas naszej wewnętrznej kwarantanny.
- Przygotowaliśmy procedury w przypadku podejrzenia zakażeniem koronawirusem.

Restauracja w naszym hotelu pozostaje nieczynna, ale wprowadziliśmy dla Państwa nową usługę dostarczania dań restauracyjnych do Waszych domów czy miejsc pracy.
Serdecznie zapraszamy!

Powiązane wpisy