Pałac Krotoszyce czeka na gości...
KROTOSZYCE. Po weekendzie majowym hotele wracają do życia. Co prawda wciąż w ograniczonym stopniu, ponieważ nie będzie można korzystać z hotelowych basenów, spa i restauracji, która będzie dostępna jedynie dla gości hotelowych. Na moment "odmrożenia hoteli" czekało wielu mieszkańców nie tylko naszego regionu. Bo jak nie skorzystać z okazji i odwiedzić chociaż na jeden dzień Pałacu Krotoszyce i jego zabytkowy park, który szczególnie o tej porze wygląda przepięknie. Właśnie Pałac KROTOSZYCE jako pierwszy hotel w naszym regionie otwiera swoje podwoje czekając na gości już od 4 maja. Co ciekawe wystarczyła informacja premiera rządu o dopuszczeniu hoteli do funkcjonowania, a już pojawiły się pierwsze rezerwacje hotelowe.
- Czekając na pierwszych gości PAŁAC KROTOSZYCE podjął szereg działań w związku z epidemią koronawirusa COVID-19. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych Gości i pracowników jest naszym priorytetem. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie szeregu działań zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020 r. dla obiektów hotelarskich - mówi dyrektor Pałacu Krotoszyce.
Poniżej prezentujemy Państwu działania jakie podjęliśmy:
- Wszyscy nasi pracownicy zostali poinformowani o zaleceniach, które zapewniają ich bezpieczeństwo, w tym o nakazie noszenia rękawiczek jednorazowych i maseczek, zachowaniu bezpiecznej odległości od rozmówcy, czy regularnym czyszczeniu powierzchni wspólnych. Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk: klamki, poręcze, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych, przyciski do i w windzie.
- Nasza recepcja została wyposażona w przegrodę z szyby plexi, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
- Przy zameldowaniu w hotelu wprowadziliśmy ograniczenie przebywania do dwóch Gości w obszarze recepcyjnym.
- Dla naszych Gości i Pracowników przy wejściu do recepcji udostępniliśmy informacje jak dbać o higienę rąk, płyn do dezynfekcji oraz jednorazowe rękawiczki.
- Preferujemy formę płatności bezgotówkową.
- Wprowadziliśmy dodatkowe kontrole wewnętrzne mające na celu weryfikację czystości pokoi oraz obowiązkową dezynfekcję blatów, poręczy krzeseł, włączników światła, pilotów do TV, telefonów.
- Regularnie wietrzymy pokoje i pomieszczenia wspólne, by dbać o właściwy obieg powietrza.
- Pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i blokowane na czas naszej wewnętrznej kwarantanny.
- Przygotowaliśmy procedury w przypadku podejrzenia zakażeniem koronawirusem.
Restauracja w naszym hotelu pozostaje nieczynna, ale wprowadziliśmy dla Państwa nową usługę dostarczania dań restauracyjnych do Waszych domów czy miejsc pracy.
Serdecznie zapraszamy!