Szukają do pracy na odpowiedzialnym stanowisku
CHOCIANÓW. - Zapraszamy do składania ofert w otwartym i konkurencyjnym naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego, ppoż. i spraw obronnych. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Chocianowie oraz na terenie gminy Chocianów. Na Wasze oferty czekamy do wtorku, 27. maja 2025r. - informują pracownicy magistratu. Sprawdzamy jakie wymagania należy spełnić.

Aby wziąć udział w otwartym i konkurencyjnym naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego, ppoż. i spraw obronnych należy m.in. posiadać obywatelstwo polskie, wykształcenie średnie bądź wyższe (preferowany profil: bezpieczeństwo publiczne, specjalności wojskowe, zarządzanie kryzysowe, nauki społeczne bądź studia podyplomowe w tym zakresie), co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku biurowym, a także pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych.
- Osoba zatrudniona na wspomnianym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację postanowień Wojewody Dolnośląskiego i zadań Burmistrza Miasta i Gminy Chocianów w sprawach dotyczących problematyki obronnej, opracowanie i utrzymanie stałej gotowości dokumentacji dotyczącej osiągania stanów gotowości obronnej Państwa, udział w komisjach oraz sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonej kwalifikacji wojskowej, prowadzenie na podstawie planu zatwierdzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Chocianów lub doraźnie przez niego zleconych, kontroli realizacji zadań w zakresie obronności w jednostkach organizacyjnych miasta i gminy, prowadzenie szkolenia obronnego kadry kierowniczej Urzędu i jednostek organizacyjnych podległych Burmistrzowi, prowadzenie spraw z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w zakresie ochrony informacji niejawnych, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną informacji niejawnych, w szczególności klasyfikacja dokumentów i ich archiwizacja, realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz sił zbrojnych, utrzymywanie w ciągłej gotowości i prowadzenie całości spraw związanych z koniecznością natychmiastowego uzupełnienia stanów osobowych (akcja kurierska), utrzymanie w stałej gotowości systemu ostrzegania i alarmowania ludności, podejmowanie działań w sytuacjach kryzysowych w godzinach nadliczbowych, w dni wolne i święta oraz w porze nocnej w uzgodnieniu z Burmistrzem, a także współdziałanie z zarządem Oddziału Miejsko- Gminnego Związku OSP, nadzór i rozliczanie dokumentacji finansowej jednostek OSP z terenu Gminy, uczestniczenie w walnych zebraniach jednostek OSP, prowadzenie ksiąg inwentarzowych poszczególnych jednostek OSP, przygotowywanie umów cywilnoprawnych i naliczanie ekwiwalentu za działania ratowniczo-gaśnicze, uczestniczenie w przeglądach stanu remiz, sprzętu silnikowego i pożarniczego poszczególnych jednostek OSP, nadzór nad powierzonym mieniem gminnym, będącym w użytkowaniu OSP oraz udział w przeprowadzaniu inwentaryzacji, realizacja zadań w zakresie zapewnienia ochrony przeciwpożarowej i innych miejscowych zagrożeń terenu, gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, udział w projektowaniu budżetu gminy w części dotyczącej ochrony przeciwpożarowej w tym również funkcjonowania OSP, nadzorowanie monitoringu miejskiego, w tym szczególna dbałość o stan techniczny kamer, ciągłość nagrywania i monitoringu, współpraca z Komisariatem Policji w Chocianowie w zakresie monitoringu i bezpieczeństwa publicznego oraz oczywiście wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośrednich przełożonych - wyliczył Krystian Wan, rzecznik prasowy Urzędu Miasta i Gminy w Chocianowie.
Wśród wymaganych dokumentów m.in.: życiorys (CV), list motywacyjny, kopia dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy i zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana zobowiązana będzie do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego), oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajdujących się w aplikacji na stanowisko objęte procesem rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w spraw swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Ofertę z dokumentami należy składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 27 maja 2025 r. do godziny 15:30 (decyduje data wpływu aplikacji do Urzędu) na adres: Urząd Miasta i Gminy ul. Ratuszowa 10, 59-140 Chocianów w zaklejonej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko: ds. zarządzania kryzysowego, ppoż. i spraw obronnych". Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią ogłoszenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.