Kibicowali i doczekali się wygranej (FOTO)
LUBIN. Drugi domowy mecz w 2022 roku Miedziowych i na trybunach zdecydowanie mnie widzów niż na inauguracyjnym pojedynku z Legią. No ale Legia nawet w strefie spadkowej zawsze będzie mocniejszym magnesem dla kibiców niż jedenastka z Płocka w środku tabeli... W każdym razie ci, którzy w piątkowe popołudnie zasiedli na trybunach stadionu w Lubinie na nudę nie narzekali i doczekali się w końcu wygranej. I dopingowali Miedziowych z całej siły...
Przed ekipą Piotra Stokowca zadanie wygrania meczu we Wrocławiu a jak to się stanie to już od skuteczności działania działu marketingu KGHM Zagłębie Lubin zależeć będzie bicie kolejnych rekordów frekwencji w tym sezonie...
Ujawnijmy rąbka tajemnicy, że Rada Nadzorcza miedziowej spółki i zarząd Zagłębia zaakceptowali już dyrektora działu marketingu w piłkarskim Zagłębiu. Młody i co podobno ważne- z Lubina. Karol GOLIK bo nieoficjalnie wiemy, że to on od kilku dni kieruje działem marketingu będzie miał ogromne pole do popisu. I chyba to zdecydowanie trudniejsze wyzwanie niż praca w gabinecie wicemarszałka Województwa Dolnośląskiego Grzegorza Macko.
W każdym razie nowy szef marketingu w Zagłębiu co prawda doświadczenia na niwie piłkarskiej ma niewiele, ale chęci do pracy ma olbrzymie i nawet zapisał się na szkolenie organizowane przez Dolnośląski Związek Piłki Nożnej poświęcone zagadnieniom bukowania marki klubu. Brawo!
A nic dostrzeżemy pierwsze efekty pracy nowego szefa od marketingu w KGHM Zagłębie - zobaczmy jaki kibice zagrzewali Miedziowych do zwycięstwa w meczu z Wisła Płock...
Fot. Ewa Jakubowska{gallery}galeria/sport/18-02-22-kibice-zl-plock-fot-ewa-jakubowska{/gallery}