Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Marcin Magda pokieruje marketingiem piłkarskiego Zagłębia

LUBIN.  Zagłębie Lubin S.A. poinformowało, iż Marcin Magda został pełniącym obowiązki Dyrektora Marketingu w ekstraklasowym klubie.

Marcin Magda pokieruje marketingiem piłkarskiego Zagłębia

Marcin Magda jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Z Zagłębiem Lubin związany nieprzerwanie od 2009 roku, gdy zasilił Dział Marketingu jako stażysta. Dla wielu kibiców znany jako głos Stadionu Zagłębia, funkcję spikera zawodów piłkarskich piastuje od 2010 roku. Przez ostanie lata z sukcesami pracował w branży Automotive, zajmując się marketingiem grupy dealerskiej. W tym czasie rozwijał swoje umiejętności z zakresu digital marketingu, jednocześnie podnosząc kwalifikację w ogólnym obszarze marketingu.

- Ogromnie cieszę się z powrotu oraz możliwości pracy w Zagłębiu Lubin po kilku latach nieobecności. Moje doświadczenie marketingowe zbierane na innych obszarach, z pewnością da świeże spojrzenie na to, co dzieje się w Klubie w zakresie marketingu sportowego. Człowiek zawsze cieszy się, gdy wraca do domu. Ja ogromnie się cieszę, że dano mi szansę pracy w Zagłębiu Lubin, ponieważ jest to nie tyle spełnienie moich dziecięcych marzeń, ale w dużej mierze również ambicji zawodowych. Mam nadzieję, że wspólnymi siłami my - pracownicy Klubu, piłkarze, trenerzy, pracownicy Akademii, ale przede wszystkim Kibice, będziemy mogli zbudować wielkie Zagłębie Lubin, którego każdy z nas chce - powiedział p.o. Dyrektora Marketingu Marcin Magda.

Powiązane wpisy