Była związkowiec Solidarności pokieruje promocją miasta
CHOCIANÓW. Katarzyna Paula TYMIŃSKA (32 lata, wyższe studia administracyjne) wygrała konkurs na kierownika referatu promocji i komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta i Gminy w Chocianowie. Rodowita chocianowianka przez ostatnie 12 lata pracowała w... NSZZ "Solidarność " w Volkswagen Motor Polska w Polkowicach. W marcu br. wróciła do Chocianowa i po krótkiej przygodzie z Urzędem Miasta przeniosła się do Regionalnego Centrum Kultury. Kiedy w maju okazało się iż pokład RCK opuścił niespodziewanie dyrektor Marek Dubała, Katarzyna Tymińska zyskując zaufanie burmistrza Chocianowa Tomasza Kulczyńskiego wzięła na siebie ciężar przygotowań do sztandarowej imprezy stolicy Borów Dolnośląskich - Dni Jagody. I podołała zadaniu więcej niż znakomicie. Komisja konkursowa pod wodzą sekretarz UMiG Patrycji Jugo wysoko oceniła przedstawiony przez nią pomysł( plan) na promocję Chocianowa.
Po Dniach Jagody Tymińska wróciła do pracy w RCK i nawet spekulowano, że zostanie nowym dyrektorem tej placówki. Zdecydowała się jednak wystartować w konkursie na szefa promocji i komunikacji społecznej i konkurs wygrała.
- Lubię nowe wyzwania, a Chocianów po zmianach jakie zaszły w ostatnich wyborach samorządowych w końcu przestają być cichym miasteczkiem postrzeganym jako miejsce, w którym się nic nie dzieje - powiedziała Katarzyna Paula Tymińska. - Chcę uczestniczyć w tym wyzwalaniu energii w Chocianowie zwłaszcza u ludzi młodych. Mam pomysł, mam też wielką przychylność dla moich pomysłów w burmistrzu Tomaszu Kulczyńskim, który jest mega otwarty na nowatorskie metody i sposoby promocji. U nas naprawdę wiele się zaczyna dziać , a Dni Jagody to tylko wierzchołek góry lodowej. Aktywny stał się nie tylko Chocianów, ale i poszczególne sołectwa . Taka impreza jak chociażby "Traktoriada" moim zdaniem może być perełką rozsławiającą imprezową gminę Chocianów - powiedziała nam nowa szefowa promocji w Chocianowie. Zresztą promocja Chocianowa musi być bardo zbilansowana: będa imprezy dla każdej grupy społecznej, dla każdej przestrzeni wiekowej. Z wykorzystaniem potencjału miasta, jego położenia, warunków zabudowy itp. No i zadbam oto aby o pracy Urzędu, pracy burmistrza mieszkańcy dowiadywali się u źródła, a nie na chocianowskim Rynku. Kontakt z mieszkańcami jest dla burmistrza Kulczyńskiego tak samo ważny jak rozwój miasta.