Bolków, Chocianów, Chojnów, Gaworzyce, Głogów, Grębocice, Jawor, Krotoszyce, Kunice, Legnica, Legnickie Pole, Lubin, Męcinka, Miłkowice, Mściwojów, Paszowice, Pielgrzymka, Polkowice, Prochowice, Przemków, Radwanice, Rudna, Ruja, Ścinawa, Wądroże Wielkie, Zagrodno, Złotoryja

Była związkowiec Solidarności pokieruje promocją miasta

CHOCIANÓW. Katarzyna Paula TYMIŃSKA (32 lata, wyższe studia administracyjne) wygrała konkurs na kierownika referatu promocji i komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta i Gminy w Chocianowie. Rodowita chocianowianka przez ostatnie 12 lata pracowała w... NSZZ "Solidarność " w Volkswagen Motor Polska w Polkowicach. W marcu br. wróciła do Chocianowa i po krótkiej przygodzie z Urzędem Miasta przeniosła się do Regionalnego Centrum Kultury. Kiedy w maju okazało się iż pokład RCK opuścił niespodziewanie dyrektor Marek Dubała, Katarzyna Tymińska zyskując zaufanie burmistrza Chocianowa Tomasza Kulczyńskiego wzięła na siebie ciężar przygotowań do sztandarowej imprezy stolicy Borów Dolnośląskich - Dni Jagody. I podołała zadaniu więcej niż znakomicie. Komisja konkursowa pod wodzą sekretarz UMiG Patrycji Jugo wysoko oceniła przedstawiony przez nią pomysł( plan) na promocję Chocianowa. 

Była związkowiec Solidarności pokieruje promocją miasta

Po Dniach Jagody Tymińska wróciła do pracy w RCK i nawet spekulowano, że zostanie nowym dyrektorem tej placówki. Zdecydowała się jednak wystartować w konkursie na szefa promocji i komunikacji społecznej i konkurs wygrała.

- Lubię nowe wyzwania, a Chocianów po zmianach jakie zaszły w ostatnich wyborach samorządowych w końcu przestają być cichym miasteczkiem postrzeganym jako miejsce, w którym się nic nie dzieje - powiedziała Katarzyna Paula Tymińska. - Chcę uczestniczyć w tym wyzwalaniu energii w Chocianowie zwłaszcza u ludzi młodych. Mam pomysł, mam też wielką przychylność dla moich pomysłów w burmistrzu Tomaszu Kulczyńskim, który jest mega otwarty na nowatorskie metody i sposoby promocji. U nas naprawdę wiele się zaczyna dziać , a Dni Jagody to tylko wierzchołek góry lodowej. Aktywny stał się nie tylko Chocianów, ale i poszczególne sołectwa . Taka impreza jak chociażby "Traktoriada" moim zdaniem może być perełką rozsławiającą imprezową gminę Chocianów - powiedziała nam nowa szefowa promocji w Chocianowie. Zresztą promocja Chocianowa musi być bardo zbilansowana: będa imprezy dla każdej grupy społecznej, dla każdej przestrzeni wiekowej. Z wykorzystaniem potencjału miasta, jego położenia, warunków zabudowy itp. No i zadbam oto aby o pracy Urzędu, pracy burmistrza mieszkańcy dowiadywali się u źródła, a nie na chocianowskim Rynku. Kontakt z mieszkańcami jest dla burmistrza Kulczyńskiego tak samo ważny jak rozwój miasta.

Powiązane wpisy